P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027

Moderatori: baldimor, Kiščina

P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027

PostPostao/la dacho65 » 06 pro 2010, 14:31

Jutros kad sam išao na posao upalila se lampica, auto (Astra 1.3 CDTi, 2006g.g) radi na pola snage t.j. jedva ide. Kad sam došao na posao provjerio greške
i očitao spornu P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027.
Nisam stigao provjeriti cijevi između turba-intercoolera-usisne grane, ali sumnjam da je nešto tako jednostavno! :sad:
Ako je netko imao sličan slučaj da pomogne, što bi moglo biti u pitanju senzor tlaka, magnetni ventil, turbina, ....???
Moželi se išta napraviti vlastoručno ili moram kod majstora?? Svaka pomoć je dobrodošla.

Unaprijed zahvaljujem.
Kadett 1.4i
Astra 1.3 CDTi
dacho65
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 19
Pridružen: 19 stu 2010, 10:05
Lokacija: Požega

Re: P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027

PostPostao/la BlackGTC » 06 pro 2010, 21:15

Meni je taj Boost senzor bio u banani zbog EGR-a. Palio mi se Safe Mode pri većoj brzini, jer je EGR bio zaštopan, pa zbog njega ovaj senzor ne dobije kao dovoljno zraka... i onda pogreška pokazuje na krivi uzrok...
BlackGTC
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 32
Pridružen: 13 srp 2010, 22:18
Lokacija: Zagreb, Knežija

Re: P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027

PostPostao/la dacho65 » 07 pro 2010, 08:55

Probat ću očistiti EGR, ali koliko sam vidio da je skidanje EGR-a na 1.3 CDTi motoru vrlo nezgodno,
navodno prvo treba skinuti visokotlačnu pumpu da se može doći do EGR-a. Ima li tko na forumu
iskustva s tim? Možda nešto nađem u Corsa sekciji, tamo je taj motor zastupljeniji.
Kadett 1.4i
Astra 1.3 CDTi
dacho65
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 19
Pridružen: 19 stu 2010, 10:05
Lokacija: Požega

Re: P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027

PostPostao/la dacho65 » 15 pro 2010, 09:51

Evo mali update, prvo sam skino i očistio senzor tlaka na usisnoj grani, bio je dosta zaprljan.
Slika

Nakon čišćenje ista stvar, auto do pola gasa ide-nekako, preko pola gasa-nikako tj. nemože preći 3000 o/min.

Jučer skinem EGR, ali samo ventil, kućište-hladnjak nisam skidao jer se to čini nemoguća misija,
za skidanje EGR-a je dovoljno skinuti samo akumulator i paziti na vijke EGR-a kod ponovne montaže.
Sam EGR čist kao suza, osovinica koja gura onaj centralni dio ide kao podmazana, isto tako pokretni dijelovi
u kućištu, sve ide lagano, samo je potrebno savladati otpor opruge.

Sve lijepo sastavio i opet isto, zanimljivo je što se lampica (auto sa ključem) rijetko pali, u 2-3 dana možda
jednom ili dvaput. Greška koju stalno očitavam s onom metodom kočnica-gas do kraja pa kontatk je P0107.

Imali tko kakav prijedlog što dalje?

Unaprijed zahvaljujem.
Kadett 1.4i
Astra 1.3 CDTi
dacho65
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 19
Pridružen: 19 stu 2010, 10:05
Lokacija: Požega

Re: P0107 Boost Pressure Low Pressure B-027

PostPostao/la dacho65 » 28 pro 2010, 14:18

Evo da završimo priču, problem je bio u ventilu za regulaciju podtlaka koji upravlja zakretnim krilcima na turbini.
Ventil je bio neispravn i uopće nije propuštao podtlak tako da turbina tako reći nije bila u funkciji, naručio
novi ventil kod Tokića (cca. 600 kn :shocked: ) zamjenio ga, dosta je nezgodno - nalazi se ispred prednjeg desnog točka,
i nakon toga auto ide kao sat.

Slika
Kadett 1.4i
Astra 1.3 CDTi
dacho65
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 19
Pridružen: 19 stu 2010, 10:05
Lokacija: Požega


Vrati se na: Astra H

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 6 gostiju